MildisPower!!

Alla inlägg under januari 2014

Av Matilda Olsson - 30 januari 2014 16:38

Hej i går skrev jag inte men jag hade inte tid. I skolan igår hade vi typ av någon friluftsdag. Först på för middan så spelade jag volleyboll och de var as kul:) sen dreja jag för första gången på efter middan. Sen efter skolan så var jag ner på stan på ett ställe där man kan få testa olika aktiviter. Sen var jag så grymt trött.

Idag så har jag varit i skolan och nu ska jag bara ta det lungt.

Av Matilda Olsson - 28 januari 2014 20:35

Rekommenderar denna rätt! Den var väldigt god. Det är näven en rätt som går ganska fort det ända som tar lite tid är att panera men det tar inte så lång tid.

:P

Av Matilda Olsson - 28 januari 2014 17:10

Hej! va i skolan och de var helt okej men jag hde missat vissa saker. Men det löser sig ändå. Sen fick jag låna ett spel av en klas kompis som jag har viljat spela as länge. Så happy face! Annars har jag bara tagit det lungt och kommer även förtsätta att ta det lungt idag. Så ha en bra Tisdag!  

Av Matilda Olsson - 27 januari 2014 11:59

Hejssan! är hemma idag. Mår inte så bra men jag kanske ska till skolan i morgon i alla fall. Så jag sitter och tittar på tv:) De bästa jag vet är att vara själv hemma så det gör inget att jag är sjuk. Förutom att jag missa skolan. Det räker att man är sjuk en dag så har man  missat as mycket i skolan. Och jag tog ledigt 2 dagar innan helgen och nu är jag sjuk en dag efter så jag har missat ganska mycket. Som exempel: Idag skulle vi ha ett teknik prov. Men jaja får göra det nästa vecka.


  


Av Matilda Olsson - 26 januari 2014 20:34

Hej är hemma nu. Eller ja, jag har varit hemma i några timmar nu. jaja har i alla fall bara tagit det lungt. Vi åkte buss i några timmar sedan åkte vi tåg resten av delen. sen hämta pappa oss på stationen. Och du taggar jag in för skolan i morgon.

    

Av Matilda Olsson - 26 januari 2014 11:26

Då sitter man på bussen på väg hem:) ska bli sjönt att komma hem förutom att jag tar med en liten förskylning hem. Det har varit väldigt roliga dagar. Men konstigt nog så att jag varit i Sälen men jag har inte varit på några skidor en ända gång. Men den dagen vi skulle åka så snöa det enormt och blåste och var as kalt. Men det var bra ändå.

Borta bra men hemma bäst!!:)

Av Matilda Olsson - 24 januari 2014 23:40


Hej som ni vet så var jag och åt nyss och det var super gott/bra. Det var en stor föreställning med 3 rätters middag och massa uppträdande. 


Maten var super god. De först fick va små snittar som var vid bordet när vi kom ditt. Men sedan fick vi förrätten. Som va en svamp soppa med bröd bitar i. Och sen blev det varmrätten. Lammfeler med någon rottfrukt gratäng.

Sen som bakelser till efter rätt.


Det var as lenge sen jag var på någonting så här bra:D Dom hade massa uppträdande hela kvällen. Dom gick även fram till flera personer och sjöng. Deras avslutning efter 4 timmar va att sjunga och sedan gick dom ut och tog upp personer upp på senen. Och efter som vi råka sitta när senen så, gick en fram till mig och tog med mig upp på senen. Så jag stod på senen tillsammans med typ 4 till som hade blivit upptagna och dom 5 som hade showat hela kvällen. Så där på senen stod vi och bara hoppa och klappa.


Men tragiskt nog så tog inte jag någon bild för jag tänkte inte på de:( men min mamma tog kort men dom råka bli sudiga och så var det väldigt rökigt där innen för dom använde rök maskiner.


Så dax att sova men det var en underbar kväll:D 

Av Matilda Olsson - 24 januari 2014 18:34

Då har jag gjort i ordning min för en 3 rätters midda :)
Men idag så har jag bara gått runt och tittat men i morgon förmodligen ska jag åka skider;)

Presentation


Hej!! =) Jag MildaPower heter egentligen Matilda och denna blogg kommer följa mitt liv =D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards