MildisPower!!

Alla inlägg under oktober 2013

Av Matilda Olsson - 31 oktober 2013 13:26

ska åka till stockholm idag. Jag vet inte hur mycket jag kan blogga i stockholm. Men jag kan kanske lägga upp lite bilder när jag kommer hem på söndan om jag inte kommer hem för sent för då blir det på månda. Jag ska åka till stockholm i tåg men jag har aldrig åkt tåg själv så det kommer bli lite spänade :)

Av Matilda Olsson - 30 oktober 2013 14:11

En riktig fin dag med med 2 av mina bästa vänner Emelie och Linnea ;) en riktig skön dag att vara ute och bara ta det lungt. Men i mårgon blir det av till Stockholm!! Nice de;) ska hälsa på min bror då:) skriver mer i mårgon om det:)

Av Matilda Olsson - 29 oktober 2013 18:03

Lan på en fritidsgård som heter bygget. Tyvärr så är jag inte med på lanet men det är bara killar med så jag är inte med. Sitter och tittar på istället:D (sorry för stor bild lägger upp på mobilen)

Av Matilda Olsson - 29 oktober 2013 11:57

Om det är något jag gillar att göra, då är det att spela. Fast det fins ett problem att jag spelar typ varje dag och det är inte bra. det är ju mycket bättre att gå ut eller någont. Men jag kommer typ inte ut om jag inte ska till skolan eller är med kompisa. Dom spelen jag brukar Minecraft, Cube world, Starmade, Tf2, Dota 2 och sims 3. Dom spelen spelar jag som gått som varje dag.

Av Matilda Olsson - 28 oktober 2013 19:08

Hej är hemma nu från min kompis. Vi gjorde inte så mycket vi prata mäst. Min kompis lilebror hade en kompis där hemma som var väldigt störande. Men man kan inte kräva mer när dom går i 2:an. Sen var vi ute mycket ocskå annars gjorde vi inget:D

Av Matilda Olsson - 28 oktober 2013 15:48

Är med min kompis Emelie och vi sitter på min gamla skola och väntar på min andra kompis Linnea:) (förlåt att det blir en stor bild men det blir så när jag bloggar från mobilen)

Av Matilda Olsson - 28 oktober 2013 11:53

Tjaba Tjena Hallå:D Vad ska man göra idag då?? Det är ju hyffsat fint väder ute så jag vill ut men vet inte vad jag ska göra ute. Troligtvis så ska jag dra ut och va med 2 vänner som heter Emelie och Linnea. Dom lärde jag känna när jag flyttade till stan för ca 2 år sedan. Kan kanske lägga upp några bilder sen får se :D ;)

Av Matilda Olsson - 27 oktober 2013 17:59

Hej, har varit i stugan idag och i går. Jag och min pappa hjälpte några grannar att ta upp sin båt. annars har jag inte gjort så mycket mer än att ta det lungt. Jag gjorde även fika till min mamma och pappa. Och det blev citonkaka som jag bakade idag:) Men nu är jag hemma. Här är en bild på några finna blommor och min citronkaka:)    

Presentation


Hej!! =) Jag MildaPower heter egentligen Matilda och denna blogg kommer följa mitt liv =D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards